Marketing

V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.

K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.

prosím nevyplňovat

AKTAEB
10.8.2023, 17:59
Dobrý den,

v sektoru C uprostřed na zábradlí přibyl reklamní banner, který značně brání ve výhledu. Máme na místa za bannerem koupené permanentky a je to opravdu nepříjemné. Není možné reklamu posunout aspoň o jednu příčku dolů?

Předem děkuji za vyřešení situace

Odpověď:
Dobrý den,
banner na tomto zábradlí již v minulosti byl, nyní byl vrácen na své původní místo. Každopádně na to do příštího zápasu koukneme a pokusíme se vymyslet kompromisní řešení.
S pozdravem Jan Vavřina
ForzaMHK (Hradec Králové)
8.7.2023, 17:54
Dobré odpoledne,

Prosím vás jak u vás funguje ticketing? Kamarád si u vás zaplatil online permanentku hned v první vlně prodeje pro veřejnost s odesláním domů, ale stále mu ještě nepřišla. Pí. Křížová mu 28.6. napsala emailem, že se omlouvá za komplikace, ale že permanentku dostane ihned v příštím týdnu. Dnes je to 12 dní od zmíněného emailu a je ticho po pěšině a permanentka stále nikde. Toto mi přijde přinejmenším jako velice neprofesionální jednání.

Díky

Odpověď:
Dobrý den,
bohužel nastala chyba v rámci prodeje, kvůli které došlo k opoždění odeslání permanentek. Ve spolupráci s Enigoo jsme problém vyřešili a permanentky jsou už v tuto chvíli na cestě za Vámi. Za chybu se moc omlouvám.

V případě jakýchkoliv otázek nebo připomínek se mi neváhejte ozvat na email anna.krizova@mountfieldhk.cz.

Děkuji za pochopení.
S pozdravem Anna Křížová

PINQIN (HK)
26.5.2023, 01:45
Dobrý den, kdy začnete vydávat v pondělí vydražené dresy? V gotauthentic.com zatím chybí jakákoli v reakce. Děkuji.

Odpověď:
Dobrý den,
úspěšní dražitelé už byli kontaktováni ohledně možnosti vyzvednutí dresů.
S pozdravem Anna Křížová
martin_k
9.5.2023, 15:57
Dobrý den, podle změn ve struktuře organizace je jasné, že máme nového marketingového ředitele. Přeju mu hodně štěstí a úspěchu a zároveň bych se rád zeptal, jestli už máte vymyšlenou nějakou marketingovou strategii? Jak přilákat nové diváky na stadion a zároveň se stávajícími fanoušky, přiblížit se mladšímu obecenstvu, práce se sociálními sítěmi apod.
Chystáte nějaký ”behind the scenes” film z letošní cesty play off?

Díky a mějte se fajn
Martin

Odpověď:
Dobrý den,
v první řadě děkujeme za přání. V rámci našeho týmu uděláme maximum pro zlepšení této oblasti, určité novinky chystáme a představu o vizi máme. Co se týče cesty týmu play off 2023, tu představí další díl magazínu Na hokejovém soutoku, který se aktuálně připravuje. Z finálových zápasů máme navíc poměrně dost záběrů, které budeme v rámci naší další propagace využívat.
S pozdravem Jan Vavřina
leháro (HK)
11.4.2023, 09:25
Dobrý den. Ještě jednou k elektronické vstupence a tomu číslu. Ono tu vstupenku nemusíte kupovat přes aplikaci, ale normálně online na stránkách a přijde vám automaticky do aplikace, kde číslo není. Ano, přijde i do mailu, ale na co bych ji tiskl, když se na stadion dostanu takto přes aplikaci.

Odpověď:
Dobrý den,
v tomto případě si stačí číslo zkontrolovat na el. vstupence v přijatém e-mailu. Před novou sezonou proběhne redesign klubové aplikace, na kterém intenzivně pracujeme. V rámci tohoto redesignu budou vyřešeny podobné nedokonalosti.
S pozdravem Aleš Havel
leháro (HK)
31.3.2023, 09:07
Jedno malé upozornění pro marketing. Pokud někdo vyhraje v soutěži o zájezd a má elektronickou vstupenku koupenou online, kterou si zobrazuje v Android aplikaci Mountfield HK, tak tam číslo vstupenky nenajde. Takže se ani nemá šanci dozvědět, jestli vyhrál nebo ne. Je to tak, nebo se mýlím? Nebylo by pak lepší ohlásit sektor,, řadu a číslo sedadla výherních vstupenek?

Odpověď:
Dobrý den,
pokud by byla výherní vstupenka zakoupená přes aplikaci, namísto čísla budeme zveřejňovat e-mailovou adresu spárovanou s mobilní aplikací.
S pozdravem Aleš Havel
Mahony. (Hradec)
18.3.2023, 18:13
Dobrý den.. Aleš Havel přestupuje k Votrokum?

Odpověď:
Dobrý den,
ano, bohužel, máte správné informace. Fotbalový klub oslovil Aleše Havla a některé další pracovníky našeho hokejového klubu a dal jim pracovní nabídku. Aleš tuto nabídku zakceptoval a po této sezóně pracovně přechází k fotbalu. I když se jedná o kvalitního pracovníka, věřím, že ho plnohodnotně nahradíme. V tuto chvíli tvoříme novou organizační strukturu, kterou v průběhu dubna představíme našim fanouškům.
S pozdravem Aleš Kmoníček
StepCloser
13.3.2023, 13:14
Dobrý den, chtěl jsem poslal permanentku na jeden zápas čtvrfinále kamarádovi, ale v aplikaci není ani jeden zápas uvedený a nedá se tedy nic poslat. Kdy se tam zápasy nahrají?

PS. Psal jsem už GM, ale nevím, zda není lepší psát o aplikaci zde.

Odpověď:
Dobrý den,
stejně jako v předešlém play-off, tak i letos přeposílání a uvolňování permanentek z aplikace nebude možné. V současné době intenzivně pracujeme na redesignu aplikace, který bude mimo jiné i tyto funkce v rámci nadstavbové části obsahovat.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem Aleš Havel
Kosak1964
6.2.2023, 13:40
Dobrý den,

měl bych na vás jednu prosbu a otázku..

Včera jsem byl na utkání s Kometou a chtěl jsem si dát kávu v Cafe-co automatu. Jeden z nich byl o přestávce doslova přecpaný a druhý byl za mřížemi u fanoušků hostů. Zajímá mě, jestli by se s firmou dalo promluvit o provozu ještě jednoho stroje. Přece jen si tam chodím často a přijde mi, že při takových utkání je jeden automat pro 4000 domácích příznivců málo (nejen u těch navštěvovanějších).

Poté jedna odlehčující otázka. V NHL začali být velmi populární na kostce záběry ,,In the house”, kde se vždycky vezmou postavy z filmů a v hledišti se zabere kamerou nejpodrobnější ,,dvojník”. Jako nápad pro zpestření během přestavek např. si myslím, že super. Alespoň mě to baví, baví to celou NHL a věřím, že i naše fanoušky by to pobavilo. Je toto možnost realizovat?

Děkuji a přeji pěkný den

Odpověď:
Dobrý den,
počet automatů a jejich umístění řeší s poskytovatelem obchodní oddělení, připomínku předáme.
Aktivita "In the house" je postavena na větším počtu kamer a jejich práci s nimi. V této oblasti je klub výrazně limitován technických zázemím. Máme sice modernizované panely časomíry a systém ovládání obsahu, počet kamer zůstal prozatím stejný. Z tohoto důvodu nad podobným druhem aktivit neuvažujeme.
S pozdravem Petr Picka
Marek2001 (Hradec Králové)
20.1.2023, 23:02
Dobrý den nešlo by dát na diskuzním fórum ban Petrehk999? Má neustálý urážky co skoro každej zápas když hrajeme zápas a dneska už to bylo moc.

Děkuji za odpověď

Odpověď:
Dobrý den,
jak už to tak bývá, derby opět vyvolalo emoce nejen na ledě a stadionu, ale také na diskuzním fóru. Vulgární příspěvky jsme proto skryli a uživatelům, kteří se takto provinili opakovaně, zamezili v přístupu.
S pozdravem Jan Vavřina
Další stránky
<<123456>>