Marketing

V této sekci můžete pokládat otázky zástupcům marketingu hokejového klubu Mountfield HK. Na dotazy Vám odpoví některý z marketingových pracovníků.

K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.

prosím nevyplňovat

hradečak99
8.9.2021, 17:46
Dobrý den, chtěl jsem se optat jestli je možné zaplatit permanentku benefitní kartou Galery Beta? Prý by to mělo být možné na pokladně. Nebo mám špatné informace? Děkuji za odpověd

Odpověď:
Dobrý den,
od letošní sezóny je možné na pokladně ČPP Arény platit vstupenky i permanentky benefitní kartou Gallery Beta.
S pozdravem Aleš Havel
Filipbal
1.9.2021, 22:35
Dobrý den, vím, že na moji předešlou otázku už není potřeba odpovídat, protože vím, že video z tiskovky už je na YouTube, ale měl bych ještě jeden dotaz, a to jestli obnovíte magazín na Hokejovém soutoku? Děkuji s pozdravem Filipbal

Odpověď:
Dobrý den,
dobře, odpovídat na něj nebudeme :-) Další díl magazínu Na hokejovém soutoku by měl dle jeho tvůrců vyjít po rozjetí Tipsport extraligy.
S pozdravem Jan Vavřina
jakublochman
29.8.2021, 08:09
Dobrý den,
Počítají se vozíčkáři do kapacity arény?
Díky.

Odpověď:
Dobrý den,
ano, vozíčkáři jsou do kapacity ČPP Arény započítáni.
S pozdravem Aleš Havel
Koprivak (Hradec Králové)
25.8.2021, 14:55
Dobrý den,

mohu se zeptat, kdy klub začne vyvíjet nějakou aktivitu směrem k fanouškům a bude je informovat o stavu k začátku sezóny ELH? Kdy začne prodávat vstupenky na jednotlivé zápasy? Kdy se začnou prodávat permice i pro nemajitele atp.?

Proč klub (snad jako jediný v lize) tak mlčí na toto téma?

S pozdravem,
Martin Kopřiva

Odpověď:
Dobrý den,
v souvislosti s prodejem (kompenzacemi) permanentek a vstupenek na přípravná utkání byl dosavadní informační servis nastaven v obvyklém rozsahu. Veškeré kroky ohledně kompenzací permanentek byly všem držitelům permanentek ze sezóny 2020/21 postupně odesílány prostřednictvím e-mailu + byly základní informace zveřejňované na webu klubu, kde se můžete dozvědět, že vedení klubu prozatím nepočítá s prodejem nových permanentních vstupenek, což stále platí.
Na přípravná utkání byly rovněž veškeré informace ohledně prodejů vstupenek publikované jak na webu klubu, sociálních sítích, tak jsme opět rozesílali mailing. Informace ohledně spuštění prodeje vstupenek na jednotlivé extraligové zápasy budeme zveřejňovat do cca 14 dnů tak, jako v předešlých letech. Aktuálně ještě proces kompenzací permanentek dobíhá, což je jeden z důvodů, proč spustíme prodej vstupenek na extraligu až v tomto termínu. Mimochodem, jediným týmem, který zveřejnil informace ohledně spuštění prodeje vstupenek na extraligová utkání, jsou Bílí Tygři Liberec, takže si nemyslím, že bychom byli snad jediným klubem, který na toto téma mlčí.
S pozdravem Aleš Havel
Laanos
12.8.2021, 13:18
Dobrý den,

během přátelských zápasů jsou volně přístupné neobrandované skyboxy?

Díky za odpověď.



Odpověď:
Dobrý den,
skyboxy nejsou přístupné veřejnosti, každý má svého nájemce.
S pozdravem Aleš Havel
BAGETA (Hradec Králové)
12.8.2021, 07:40
Dobrý den,

je možné využít parkoviště u univerzity i během přípravných zápasů ?

Děkuji

Jan Peterka

Odpověď:
Dobrý den,
parkoviště u UHK bude pro fanoušky k dispozici opět od začátku extraligy.
S pozdravem Aleš Havel
zdenecHK
10.8.2021, 10:34
Dobrý den, děkuji za odpověď na předchozí dotaz. Přesto bych rád věděl, proč to co si kupuji není zakotveno v obchodních podmínkách, to by přece měl být dokument, který jasně definuje práva o povinnosti obou smluvních stran. Dohledávat něco na webové stránce, která se neustále mění, případně určitou část sezóny není ani dostupná...
Bohužel mi přijde, že klub moc nebere fanoušky jako obchodní partnery a neustále je někde něco ”zahaleno v mlze”. To je věc, kterou moc nechápu - pokud něco zákazníkům garantujete, tak by přece neměl být problém to do VOP uvést.
Znovu jsem pročetl VOP, na které odkazujete, a podle nich jsou právě VOP jediným dokumentem, který upravuje vztahy mezi pořadatelem a zákazníkem. Není tam nic o tom, že by předmět smlouvy definovaly ještě informace na webu.
Argumentace klubovým právníkem je samozřejmě úsměvná, protože dva právníci = tři názory. Já jsem se ptal našeho právníka někdy v dubnu, jaké možnosti lze očekávat ohledně kompenzací a po pročtení VOP konstatoval, že v nich není tato problematika vůbec řešena a klub nemá jinou možnost než vracet plnou částku za neposkytné plnění, pokud se s každým jednotlivě nedohodne jinak.
No nic, aby nedošlo k mýlce, vzhledem k držení více permanentek jsem klub podpořil dle mého názoru velmi štědrou částkou. O to více mě mrzí, že se s fanoušky nejedná férově. Pokud o něčem tvrdíte, že na to má fanoušek právo, dejte to do obchodních podmínek. Znovu odkazuji na VOP Komety, kde je vše super transparentní, včetně předkupního práva, kompenzací, vstupů na utkání partnerského klubu, atd. atd.
Nechci jen kritizovat, pokud chcete, nabízím nějakou participaci na tom, co z pohledu fanouška = zákazníka ve VOP chybí. Určitě máte zájem na tom, aby podmínky byly transparentní a vyvážené.
Pěkný den

Odpověď:
Dobrý den,
dovoluji si Vám předat vyjádření klubového právníka:
"Zákazník (fanoušek) má při nákupu permanentní vstupenky základní informace jak na webové stránce klubu, tak v rámci prodejního kanálu (ENIGOO) - tj. jaké místo a jaký sektor, za jakou cenu, případně na jakou část sezony si permanentku kupuje. Případná vedlejší plnění, spojená s některými kartami (např. dárky apod.) jsou vždy v diskreci klubu a mohou se v průběhu prodeje měnit - tuto informaci (tj. co s permanentkou ještě dostanou nebo mohou využít) by měli mít kupující vždy k dispozici v aktuálním znění např. na webu klubu. Momentálně žádné permanentky v prodeji nejsou, takže ani k nim nejsou žádné zvláštní podmínky."
Nechtěl bych se pouštět do hlubších právních diskuzí, k tomu není tento kanál určen. Jistě chápete, že je pro nás důležitý názor právníka, který pro nás dlouhodobě pracuje a který tedy považuje VOP za dostatečné. S jejich podobou zároveň nikdy nebyl žádný problém. Dle jeho slov má každý fanoušek veškeré informace na oficiálním webu klubu, případně v aplikaci ENIGOO po celou dobu daného prodeje. VOP tedy budeme využívat jako základní smlouvu mezi tím, kdo prodává zboží nebo poskytuje služby, a zákazníkem, který takové zboží nebo služby poptává.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem Aleš Havel
zdenechk
8.8.2021, 22:51
Dobrý den, kde bych našel co všechno je zahrnuto v ceně permanentky (základní, sezónní)? Pročítám obchodní podmínky shora dolů a zpět a nikde to tam není. Nenašel jsem ani nikde na webu, ale to je stejně irelevantní, mělo by to být ve VOP. Hradecké VOP spíše než smluvní dokument představují návod k aplikaci enigoo. Mohli byste se prosím inspirovat např. u Komety, tam je vše krásně a srozumitelně popsáno.
Druhý dotaz - u základních permanentek vždy platila garance ”stálé místo na celou sezónu” (citace z webu mountfieldhk.cz) - tj. pokud se nějaké vstupenky dokupovaly (play-off, liga mistrů, apod.), byla možnost si tuto vstupenku dokoupit na ”svoje” místo. Mám mix sezónních a základních permanentek a momentálně nevidím v aplikaci možnost, jak si dokoupit k těm základním vstupenku online, změnilo se v tomto ohledu něco? Opět by bych rád, kdyby to bylo garantováno obchodními podmínkami, myslím si, že jako permanentkáři jsme si užili nejistot až až. Alespoň tyto základy by někde měly být černé na bílém, a to ”někde” jsou samozřejmě VOP.
Děkuji.

Odpověď:
Dobrý den,
veškeré informace ohledně permanentek (termín prodeje, ceny, ticketingový systém apod.) jsou vždy uvedeny v daném období na webu klubu + vydáváme průběžně informační články a rozesíláme mailing. Před prodejem permanentek na loňskou sezónu se každý fanoušek mohl dozvědět podrobnosti o prodeji například zde. Jakmile je prodej ukončen, vždy upravujeme sekci "Permanentky" dle aktuálního stavu.
Naše obchodní podmínky nejsou pouze návodem k aplikaci Enigoo, ale definují smluvní vztah mezi klubem a zákazníkem (fanouškem). Můžete v nich nalézt informace ohledně poskytovali služby, právech a povinnostech zákazníka, systému vstupu do ČPP Arény, možnosti vystavení duplikátu vstupenky/permanentky, GDPR apod. VOP jsou každým rokem revidovány klubovým právníkem, podle kterého jsou dostatečné.
Co se týče základních permanentek, tak není pravidlem držet předkupní právo pro přípravná utkání této skupině karet. Rezervaci míst zajišťujeme pravidelně pro zápasy play off, případně CHL. Pokud jste u oficiálních zdrojů našel informaci ohledně stálého místa na celou sezónu v kontextu se základními permanentkami, tak je definice myšlená na garantovaná utkání, což bylo pro základní permanentky 26 zápasů. Příště se zaměříme na lepší formulaci. Jako jednu z výhod držitelů základních karet však vždy uvádíme: "Rezervace míst na domácí utkání nadstavbové části TELH hraná v ČPP Aréně".
S pozdravem Aleš Havel
ctvrtka (Hradec Kings)
17.6.2021, 12:15
Prosím vás děláte něco???

Odpověď:
Dobrý den, v rámci marketingu aktuálně probíhá příprava na sezónu 2021/22, letos s mírným zpožděním s ohledem na aktuální situaci. Činností marketingu je poměrně hodně, a to s přesahem do budoucna. Namátkou uvádím některé z nich:
  • Připravujeme rámcový plán akcí (interních i pro fanoušky) na ročník 2021/22.
  • V oblasti propagace (přípravných) zápasů probíhá tvorba podkladů.
  • Chystáme návrhy hradeckých dresů pro Tipsport extraligu, což je poměrně zdlouhavý proces.
  • Vzhledem k plánované instalaci nových mantinelů připravujeme průběžně podklady pro jejich obrandování.
  • Realizujeme reklamní dokumentace pro naše partnery za sezónu 2020/21.
  • Připravujeme nové prostředí prodejního portálu pro nákup vstupenek a další novinky nejen v oblasti ticketingu.
  • Pro představenstvo společnosti připravujeme možné scénáře kompenzací a prodejů permanentek.
  • Od úterý se můžete zapojit do sedmého ročníku soutěže Léto s Mountfieldem HK o zajímavé klubové ceny.
  • Ve středu můžete Vy i další fanoušci dorazit na fotbalové utkání na Novém Hradci a získat třeba podpisové kartičky hráčů, na místě budou připraveny také další aktivity.
  • Přinášíme denně informace z prostředí A-týmu i mládeže hradeckého hokeje na webových stránkách i sociálních sítích.
  • A kromě těchto několika vybraných činností se také věnujeme naší každodenní agendě.

Kdybyste měl k činnosti marketingového oddělení další dotazy, jsme připraveni Vám je odpovědět.
S pozdravem Petr Picka

ctvrtka (Hradec Kings)
17.3.2021, 22:52
Dobry den,

neplanujete po sezone akci ve smyslu “Navrhni nove logo”,
kde byste potom nejlepsi navrh nejakym zpusobem odmenili?

Jiste mi date za pravdu, ze soucasne logo je jiz za zenitem...

Jake jsou vubec naklady na kompletni zmenu loga a vseho s tim spojeneho?

Diky predem za odpovedi a preju hodne zdaru!

Odpověď:
Dobrý den,
otázkou aktualizace loga se zabýváme již delší dobu, nicméně stále narážíme na řadu překážek. O soutěži na toto téma neuvažujeme, jelikož jsme přesvědčeni, že zejména logo profesionálního hokejového klubu by měla vytvořit profesionální agentura, která zná veškeré požadavky pro jeho užívání. Rebranding klubu je poměrně nákladná akce, přesnou částku nejsme schopni vyčíslit, ale určitě se bude jednat o značnou část sezónního rozpočtu a aktuální situace i ekonomický výhled není příliš příznivý pro podobné aktivity.
S pozdravem Petr Picka
Další stránky
<<456789>>