Diskuzní fórum

Pokud chcete diskutovat, prosím přihlaste se, nebo si vytvořte nový účet.
Filtr: výpis příspěvků ze dne "2020-12-16" |  vypnout filtr
 
12>
16.12.2020, 23:13
Reakce na pavel.hosek68: Rozhovor se Schonem z Isportu, kdyby někdo neměl premium.. Schön bere Dědkův průvan, rád by víc peněz za TV práva. Co říká Motoru? Pokud někdo za marketinková práva nabízí více peněz, než extraligovým klubům chodí doteď, je naší povinností to řešit. To o úvodním návrhu Petra Dědka říká Miroslav Schön, prezident hradeckého Mountfieldu. Sám vnímá nevyužitý potenciál v oblasti vysílacích práv. „Tam je to podhodnocené,“ míní klubový boss. V rozhovoru pro iSport Premium mluví o případném vyrovnávání nabídky ze strany BPA i reakcích dalších majitelů klubů. Vlastníci klubů se postupně noří do rámcové nabídky byznysmena Petra Dědka, jenž míní tuzemským klubům poskytnout řádné přilepšení oproti stávajícímu kontraktu letitého partnera BPA. Zdá se, že odezva je spíš pozitivní. „Nedovedu si představit, že by BPA dorovnávala nabídku pana Dědka. To by bylo absurdní,“ reaguje Miroslav Schön. Co říkáte aktivitě Petra Dědka? „Pan Dědek je bezesporu úspěšný byznysmen, ve sportovním marketingu má zkušenosti, byť ne přímo v hokeji. Jestliže se objeví jakákoli nabídka, která může do hokeje přinést víc finančních prostředků, kluby se tím musí zabývat, jinak by byly samy proti sobě.“ A oslovila vás jeho předběžná nabídka, byť není zdaleka propracovaná do detailů? „Chápu, že nemůže být detailní, v tuto chvíli pan Dědek reaguje na situaci, kdy nám BPA nabízí určité prostředky (1 milion) výměnou za prodloužení stávající smlouvy. On na to zcela logicky reaguje tak, abychom se s BPA neunáhlili. Rozumím tomu, že jde z jeho strany o hrubé obrysy. Na druhou stranu, o možnosti dostat do hokejového marketingu více peněz, mluvím já sám několik let. Tato myšlenka mi není vůbec cizí.“ Považujete nabídku zahrnující navýšení ročního příspěvku 9,3 milionu na 15 za reálnou? „To netuším. Jisté je, že pan Dědek si nechce z případné ostudy ušít kabát, předpokládám tedy, že ví, o čem mluví. Netvrdím, že to ve finále musí být na korunu přesně, ale jím nastavený rámec za debatu a úvahu určitě stojí.“ Očekáváte, že Dědkův kontr vybudí BPA k o poznání výraznější pobídce vůči klubům? „Nedovedu si představit, že by BPA dorovnávala nabídku pana Dědka. To by bylo absurdní. Pak by totiž v myslích mnoha majitelů a generálních manažerů vyvstala logická domněnka, že nás BPA léta brala na hůl. Očekával bych korektní soutěž, nikoli pouhé dorovnávání konkurenční nabídky.“ Jaký scénář v této věci nyní předpokládáte? „Mám za to, že i s ohledem na aktuální finanční situaci klubů, bude toto téma velmi živé. My už nehledíme na ztráty pouze z této sezony, ale i na ztráty z budoucna. Upřímně řečeno, doba covidová se na klubech podepíše minimálně na dvě, tři sezony. To je objektivní realita. Takže ano, mezi kluby bude probíhat velmi živá debata na dané téma. Opakuji, pana Dědka považuji za úspěšného byznysmena, nevěřím, že by vypustil do éteru něco, o čem by sám nebyl vnitřně přesvědčen, že je schopný realizovat. Jinými slovy jej nepovažuji za tlučhubu, tudíž by měl dostat příležitost představit svou koncepci, jak by extraliga měla obchodovat marketinková práva.“ Návrh BPA - smlouva platí do sezony 2022/23 - ročně klubům vyplácí za místa pro své partnery 9,3 milionu korun - přidá pouze v této sezoně milion korun navíc - za milion korun se prodlouží smlouva do sezony 2023/24 Návrh Petra Dědka - pokud kluby nepodepíší prodloužení s BPA, dá každému klubu milion korun - milion korun dostanou kluby v této i další sezoně a nic na tom nezmění, ani kdyby hrálo extraligu 16 mužstev - pro sezonu 2023/24 nabízí jeho společnost 15 milionů korun pro každý klub - chce desetiletou smlouvu na marketingová práva od jara 2023 - oproti stávající nabídce BPA dá do konce sezony 2023/24 klubům celkem o 110,8 milionu korun víc Roční suma 15 milionů na klub navrhovaná Petrem Dědkem vám přijde adekvátní? „Je to mnohem více než dostáváme doteď. V tom případě asi není co řešit. Záleží ovšem i na tom, jaká marketinková práva bychom převedli na agenturu a jaká by zůstala klubům. To je důležité. Kluby samy si přejí část práv obchodovat. Ale to si myslím, že si pan Dědek z pozice majitele Dynama dobře uvědomuje. Sám jistě bude chtít uspokojit své partnery, kteří dlouhodobě podporují pardubický klub.“ V minulosti se objevily náznaky zájmu některých firem, že by úřad BPA převzaly, nikdo na to nedošlo. Je to z vašeho pohledu spíš silou BPA, anebo neschopností konkurence? „Kdysi se něco objevilo, naposledy to byla taková no name agentura, nikdo jsme ji neznali, firma neměla historicky žádné výrazné obraty. Žádnému z klubů se nechtělo jít do pokusu s nováčkem a být pokusným králíkem. Toto je jiný případ, za firmou stojí důvěryhodný člověk, navrch má zkušenosti z daného odvětví. Čili pojďme se o tom bavit.“ Kdyby se nepřihlásil, zůstalo by vše při starém? „ / Příspěvěk byl moc dlouhý a proto byl uříznut.
Díky! Smajlík
A Miškyn 0+3 za Liťák Smajlík
Já jo, za 20,kurz 5.6,díky Smajlík
16.12.2020, 20:04
Hroňas velké díky a ať se daří v NHL
:-))
hádej.. :-))

bohužel ne, chtěl jsem, ale přijel jsem dlouho a už bylo skoro hotovo a kurz dole, příště fakt neváhat.. :-).-))
takhle si šlapu po štěstí.. :-))
I já se připojuji a díky za Kolín 🙂👍
Morong dneska zatím za Kadaň 1+2.. Smajlík
...
Kdyby se nepřihlásil, zůstalo by vše při starém?
„Je to pravděpodobné. Prodloužili bychom dohodu s BPA a věci by dál běžely postaru. Upřímně řečeno jsem rád, že se trochu udělal průvan. Nevím, jak to celé dopadne, nechci předjímat, v každém případě jsem rád, že se začneme konkrétně a do detailu bavit o reálné hodnotě marketinkových práv.“

Máte v něčem jisté pochybnosti ohledně nástupu nového hráče do hry?
„Povím vám to takhle: pan Dědek by byl blázen, kdyby to pro něj nebyl i byznys. Není nejmenší důvod moralizovat. Jestliže jeho agentura přinese více peněz klubům a sám na tom ještě vydělá, je to zcela a naprosto v pořádku.“

S kolegy majiteli jste věc probíral?
„Já osobně nikoli, situaci za nás lehce sondoval Aleš Kmoníček (GM Mountfieldu), dostaly se mu zprávy o tom, že nabídka rozhodně zaujala. Máme informace zhruba z pěti klubů. Vedení těchto celků se chce o nové nabídce bavit, my jsme tím pádem šestí.“

Petr Dědek nadhodil, že chce po marketinkové stránce dohnat či předehnat český ligový fotbal. Považujete to do budoucna za reálné?
„Asi jak v čem. Hokej nikdy nebude mít finanční sílu jako fotbal, ani si nemusíme říkat proč, je to úplně jasné. Na druhou stranu cítím, že bychom se mohli dostat na úroveň hokejových klubů ve Švédsku či Švýcarsku.“

Jakou díru nebo nevyužitý potenciál vnímáte v prostředí českého hokejového marketinku? S opomenutím nynější covidové krize.
„Nemyslím si, že by extraliga jako taková měla vyloženě slabé místo, nicméně mám za to, že obrovské rezervy máme v obchodování televizních práv. Tam vidím extrémně velký prostor pro vylepšení stávajících podmínek. Avizoval jsem své kontakty na agenturu, která umí dobře obchodovat s televizními právy. Měli bychom využít možnosti učinit nabídku. Domnívám se, že v tomto směru jsme v extralize podhodnocení.“

Český hokej řeší specifickou kauzu s návštěvou diváků na budějovickém stadionu. Byť jde v této chvíli o spor Motoru s vedením extraligy, případ může mít plošný dopad na všechny kluby. Váš pohled?
„Já jsem dalek toho, abych komentoval cokoli, co se týká Motoru. Má to jedno ale. V nynější nekomfortní situaci bez možnosti přístupu diváků jsme úplně všichni. Chceme-li, aby soutěž běžela aspoň tak, jak nyní běží, byť přicházíme o velké sumy, měli bychom si všichni dávat obrovský pozor, abychom nikoho ve vládě, s prominutím nenasrali… Musíme být opatrní. Budějovičtí si to nějak vyložili, nejspíš už to znovu neudělají, považuji to za jednorázový případ. Jde o to, aby tento způsob výkladu, jak do arény vpustit dlouhodobé partnery klubu, nenásledoval někdo jiný. Naštvat odpovědné činitele, kteří rozhodují o konání profesionálních soutěží v zemi, není na místě. Na přístup jednoho by mohli doplatit všichni. Nedrážděme hada bosou nohou.“

Jak jste spokojený či nespokojený s výkony a dosavadními výsledky Mountfieldu?
„Nedávno jsem chlapce navštívil a vyjádřil jsem jim svou nespokojenost.“

Přišel tedy fén zn. Schön?
„Asi tak... Ono je fajn porážet týmy ze spodku tabulky, náš tým by však měl mít vyšší ambice. Sám je na začátku sezony ukázal. Přišlo horší období, kdy jsme se špičkou hořeli. Pokud to kluci nenapraví, bude zle. Už bylo a může být i hůř.“
Rozhovor se Schonem z Isportu, kdyby někdo neměl premium..

Schön bere Dědkův průvan, rád by víc peněz za TV práva. Co říká Motoru?

Pokud někdo za marketinková práva nabízí více peněz, než extraligovým klubům chodí doteď, je naší povinností to řešit. To o úvodním návrhu Petra Dědka říká Miroslav Schön, prezident hradeckého Mountfieldu. Sám vnímá nevyužitý potenciál v oblasti vysílacích práv. „Tam je to podhodnocené,“ míní klubový boss. V rozhovoru pro iSport Premium mluví o případném vyrovnávání nabídky ze strany BPA i reakcích dalších majitelů klubů.

Vlastníci klubů se postupně noří do rámcové nabídky byznysmena Petra Dědka, jenž míní tuzemským klubům poskytnout řádné přilepšení oproti stávajícímu kontraktu letitého partnera BPA. Zdá se, že odezva je spíš pozitivní. „Nedovedu si představit, že by BPA dorovnávala nabídku pana Dědka. To by bylo absurdní,“ reaguje Miroslav Schön.

Co říkáte aktivitě Petra Dědka?
„Pan Dědek je bezesporu úspěšný byznysmen, ve sportovním marketingu má zkušenosti, byť ne přímo v hokeji. Jestliže se objeví jakákoli nabídka, která může do hokeje přinést víc finančních prostředků, kluby se tím musí zabývat, jinak by byly samy proti sobě.“

A oslovila vás jeho předběžná nabídka, byť není zdaleka propracovaná do detailů?
„Chápu, že nemůže být detailní, v tuto chvíli pan Dědek reaguje na situaci, kdy nám BPA nabízí určité prostředky (1 milion) výměnou za prodloužení stávající smlouvy. On na to zcela logicky reaguje tak, abychom se s BPA neunáhlili. Rozumím tomu, že jde z jeho strany o hrubé obrysy. Na druhou stranu, o možnosti dostat do hokejového marketingu více peněz, mluvím já sám několik let. Tato myšlenka mi není vůbec cizí.“

Považujete nabídku zahrnující navýšení ročního příspěvku 9,3 milionu na 15 za reálnou?
„To netuším. Jisté je, že pan Dědek si nechce z případné ostudy ušít kabát, předpokládám tedy, že ví, o čem mluví. Netvrdím, že to ve finále musí být na korunu přesně, ale jím nastavený rámec za debatu a úvahu určitě stojí.“

Očekáváte, že Dědkův kontr vybudí BPA k o poznání výraznější pobídce vůči klubům?
„Nedovedu si představit, že by BPA dorovnávala nabídku pana Dědka. To by bylo absurdní. Pak by totiž v myslích mnoha majitelů a generálních manažerů vyvstala logická domněnka, že nás BPA léta brala na hůl. Očekával bych korektní soutěž, nikoli pouhé dorovnávání konkurenční nabídky.“

Jaký scénář v této věci nyní předpokládáte?
„Mám za to, že i s ohledem na aktuální finanční situaci klubů, bude toto téma velmi živé. My už nehledíme na ztráty pouze z této sezony, ale i na ztráty z budoucna. Upřímně řečeno, doba covidová se na klubech podepíše minimálně na dvě, tři sezony. To je objektivní realita. Takže ano, mezi kluby bude probíhat velmi živá debata na dané téma. Opakuji, pana Dědka považuji za úspěšného byznysmena, nevěřím, že by vypustil do éteru něco, o čem by sám nebyl vnitřně přesvědčen, že je schopný realizovat. Jinými slovy jej nepovažuji za tlučhubu, tudíž by měl dostat příležitost představit svou koncepci, jak by extraliga měla obchodovat marketinková práva.“

Návrh BPA
- smlouva platí do sezony 2022/23
- ročně klubům vyplácí za místa pro své partnery 9,3 milionu korun
- přidá pouze v této sezoně milion korun navíc
- za milion korun se prodlouží smlouva do sezony 2023/24
Návrh Petra Dědka
- pokud kluby nepodepíší prodloužení s BPA, dá každému klubu milion korun
- milion korun dostanou kluby v této i další sezoně a nic na tom nezmění, ani kdyby hrálo extraligu 16 mužstev
- pro sezonu 2023/24 nabízí jeho společnost 15 milionů korun pro každý klub
- chce desetiletou smlouvu na marketingová práva od jara 2023
- oproti stávající nabídce BPA dá do konce sezony 2023/24 klubům celkem o 110,8 milionu korun víc
Roční suma 15 milionů na klub navrhovaná Petrem Dědkem vám přijde adekvátní?
„Je to mnohem více než dostáváme doteď. V tom případě asi není co řešit. Záleží ovšem i na tom, jaká marketinková práva bychom převedli na agenturu a jaká by zůstala klubům. To je důležité. Kluby samy si přejí část práv obchodovat. Ale to si myslím, že si pan Dědek z pozice majitele Dynama dobře uvědomuje. Sám jistě bude chtít uspokojit své partnery, kteří dlouhodobě podporují pardubický klub.“

V minulosti se objevily náznaky zájmu některých firem, že by úřad BPA převzaly, nikdo na to nedošlo. Je to z vašeho pohledu spíš silou BPA, anebo neschopností konkurence?
„Kdysi se něco objevilo, naposledy to byla taková no name agentura, nikdo jsme ji neznali, firma neměla historicky žádné výrazné obraty. Žádnému z klubů se nechtělo jít do pokusu s nováčkem a být pokusným králíkem. Toto je jiný případ, za firmou stojí důvěryhodný člověk, navrch má zkušenosti z daného odvětví. Čili pojďme se o tom bavit.“

Kdyby se nepřihlásil, zůstalo by vše při starém?
„ / Příspěvěk byl moc dlouhý a proto byl uříznut.
Šafránek z Kolína hattrick za 16 minut, ten by tady šanci dostat měl
Chvilku jsem to taky dal,super a ty sudí hm tam je vidět jak se Má pískat Smajlík
odkaz

i toto se sleduje při hodnocení akademií Smajlík
Musím s tebou tradičně souhlasit. Napsal jsi to naprosto přesně. Jeho víra, vůle a chuť se rvát o výsledek za jakýhokoli stavu budiž příkladem pro všechny ty, co působí doslova chcíplým dojmem, jako kdyby jim to bylo všechno u zádele. Ne všichni, ale ty, pro které to platí, jmenovat nebudu, je to zbytečné. Všichni, kdo to sledují ví. A to mě neskutečně štve. K tomu když se k neformě některých přidají totální výpadky, chyby, tak je o výsledku bohužel většinou rozhodnuto. Víru tady má bohužel jen pár hráčů. Jestli si někdo myslí něco jiného, nechám ho přitom. Víceméně se to v tomhle podobá sezóně minulé, ve které pak přišli trejdy a o tom jak se v rozběhnuté sezóně povedly, o tom radši dál nic. Takže nezbývá než věřit, že část z toho Hroňasova ducha tady zůstane a borci, co to tady mají táhnout, vystoupí ze šedi. Přes specifika téhle sezóny, by to mělo být pro profíky, kteří se sportem živí, naprostou samozřejmostí. A pokud tady jsou hvězdičky, které tohle nechtějí pochopit, tak by slovutný trenér na naší lávce měl být tím prvním, kdo řekne, sorry, ale dneska sedíš, jméno, nejméno.
12>
Zobrazit od data:
Počet příspěvků na stránku:

Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.

Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.

 
  • Pro přispívání do diskuzního fóra je kromě základní registrace nutné zažádat o povolení Vaší přezdívky. Jste-li již registrovaní, autorizační e-mail s přezdívkou, kterou jste zvolili při registraci, odešlete na e-mailovou adresu redakce@mountfieldhk.cz. Heslo pro přihlášení na diskuzní fórum v e-mailu neuvádějte.
  • Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
  • Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
    Redakce si vyhrazuje právo mazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky, stejně tak příspěvky obsahující osobní útoky. V krajním případě pak odepřít přístup uživateli.