Klubová aplikace

V září 2021 přišel Mountfield HK se zbrusu novou klubovou aplikací, která fanouškům nabízí celou řadu užitečných funkcí. K dostání je pro operační systémy Android i iOS a je postupně vylepšována, aby s ní měli fanoušci pobyt v ČPP Aréně co nejjednodušší a nejpohodlnější.

Po stažení aplikace je nutné provést základní registraci, při které stačí zadat e-mailovou adresu a zvolit si heslo. Na uvedený e-mail bude následně doručen aktivační odkaz, který je potřeba jedním kliknutím potvrdit. Poté se stačí do aplikace přihlásit a využívat všechny její funkce. Které to jsou?

Základní funkce klubové aplikace Mountfield HK:

  • Permanentky: Do aplikace si můžete jednoduše naimportovat svou permanentku, a to skrze QR kód. Při příchodu na stadion pak stačí u turniketu načíst permanentku přímo z mobilu.
  • Poslat permanentku: Nemůžete dorazit na některý ze zápasů a chcete, aby za vás permanentku na konkrétní událost využil někdo jiný? Pak stačí pár kliknutí. Ze seznamu vyberete dané utkání, zadáte e-mail například kamaráda a potvrdíte svou volbu. Na uvedený e-mail přijde unikátní QR kód, se kterým může dotyčný na daný zápas dorazit. Vaše permanentka bude naopak na toto utkání dočasně zablokována.
  • Uvolnit permanentku: Své nevyužité místo můžete rovněž uvolnit do prodeje. Vaši sedačku tak může obsadit jiný fanoušek a zaplnit místo na tribuně. Pokud bude uvolněné místo skutečně prodáno, do aplikace vám bude automaticky nahrán kredit, který můžete využít k jakémukoliv dalšímu nákupu v rámci aplikace. Výše kreditu je závislá na kategorii permanentky (červená – 100 Kč, žlutá – 90 Kč, modrá – 80 Kč, zelená – 70 Kč). Díky historii transakcí navíc přesně víte, kdy a jak jste s permanentkou v minulosti nakládali – kdy jste ji komu přenechali.
  • Vstupenky: Skrz aplikaci můžete zrealizovat nákup vstupenek, které se poté do aplikace samy uloží. S výběrem míst dle sektorů vám pomůže automatický systém tak, abyste seděli co nejvíc u sebe a měli ta nejlepší dostupná místa.
  • Objednávka: Nejoblíbenější jídlo, nápoje a fanouškovské produkty v hale bez fronty a s donáškou na své místo. Majitelé permanentek na sezení mohou využít tuto služby kdykoliv během třetin. Pomocí pár kliknutí si stačí vybrat z nabídky, o co máte zájem. Po uhrazení pomocí kreditů bude objednávka doručena přímo na vaše místo.
  • Aktuality: Díky nim vám neunikne nic důležitého z prostředí hradeckého hokeje, do aplikace jsou překlápěny aktuální články z webových stránek.
  • Informace o týmu: Chcete se podívat na aktuální soupisku, extraligovou tabulku nebo zjistit, jak se daří v zápasech všem kategoriím Mountfieldu HK? Skrze aplikaci máte veškeré tyto praktické informace jako na dlani.
  • Kalendář: V aplikaci jsou nahrány všechny zápasy Mountfieldu HK a vy si je můžete naimportovat přímo do vašeho mobilního zařízení. Aplikace vás zároveň bude automaticky upozorňovat na to, že se blíží další utkání.
  • Lví bulletin: Na každý domácí zápas je k dispozici on-line Lví bulletin, a to výhradně v aplikaci. Do ní je nahráván nejpozději ve 12:00 daného hracího dne. Prolistovat si oblíbený program tak můžete už několik hodin před utkáním.
  • Text na kostku: Chcete někoho pozdravit, někomu popřát nebo třeba vyznat lásku? Přímo v aplikaci můžete za 200 poslat vzkaz, za 250 korun pak můžete svůj text doplnit i o fotografii. Vše bude k vidění během daného utkání, a to vždy o první komerční přestávce v každé třetině na kostce nad ledem.
  • Diskuzní fórum: Jen pár extraligových klubů je otevřeno vůči fanouškům tak, že stále používá diskuzní fórum. A Mountfield HK je jedním z nich. Nově ho máte na dosah ruky, z webu je totiž zrcadleno přímo do aplikace.
  • Ptejte se: Kontaktovat vedení, marketing či redakci nebo pokládat dotazy hráčům měsíce nemusíte už jen skrz prohlížeč, stačí k tomu opět aplikace.
  • Transakce a kredit: V aplikaci funguje kreditní systém (1 kredit = 1 Kč), který se dobíjí skrz platební bránu přímo v aplikaci. Proces dobití kreditu je totožný s jakýmkoliv jiným nákupem na internetu – lze využít platbu platební kartou, bankovní převod nebo GoPay účet. S dobitými kredity lze poté v rámci aplikace libovolně operovat – nakupovat vstupenky, objednávat text na kostku a využívat dalších služeb, které postupně přibývají. Zároveň vám může být nahrán kredit ze strany klubu, a to při uvolnění permanentky na konkrétní utkání.
  • Nahlásit problém: Kromě základního nastavení mají všichni uživatelé možnost poslat klubu zpětnou vazbu týkající se funkčnosti aplikace.
  • Postřehy a připomínky: Případné nápady na vylepšení aplikace nám prosím zašlete na e-mail marketing@mountfieldhk.cz. Vaše poznatky budou postupně vyhodnoceny, zpracovány a následně vydána další aktualizace na operační systémy Android a iOS.Zásadní úpravy:

Snahou klubu je aplikaci nadále rozšiřovat a zkvalitňovat její funkce tak, aby splňovala požadavky co nejvíce fanoušků. Pomozte nám ji svými postřehy vylepšit i vy!



Obchodní podmínky aplikace


ZVLÁŠTNÍ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO POUŽÍVÁNÍ APLIKACE „MOUNTFIELD HK“

Mountfield HK, a.s.,
se sídlem Komenského 1214/2, 500 03 Hradec Králové
IČO: 01916441
DIČ: CZ01916441
zapsaná v obchodním rejstříku ve složce B 3226 vedená u Krajského soudu v Hradci Králové („Poskytovatel“ nebo Klub), je hokejový klub a provozuje mobilní aplikaci s názvem MOUNTFIELD HK („Aplikace“), jejímž prostřednictvím mohou uživatelé realizovat čerpání informací služeb o Klubu a služeb souvisejících s návštěvou utkání Klubu a skrze platební bránu Partnera (viz článek 5 níže) uskutečňovat platby za takto objednané služby.

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Potvrzením Podmínek při spuštění Aplikace uživatel („Uživatel“ případně „Zákazník“) souhlasí s těmito Podmínkami, které upravují smluvní vztah mezi Uživatelem a Poskytovatelem. Tyto Podmínky jsou Uživateli přístupné na webových stránkách Poskytovatele a jsou rovněž dostupné v textové podobě v rámci Aplikace.

1.2. Za služby jsou pro účely těchto Podmínek považovány zejména, nikoli výlučně: nákupy vstupenek pro vybraná utkání A-týmu mužů Klubu a/nebo sezonních vstupenek na utkání A-týmu mužů Klubu, nákupy zboží/služeb na Zimním stadionu v Hradci Králové („ZS“) v rámci utkání Klubu, použití nakoupených vstupenek ke vstupu na ZS a jejich vratky nebo postoupení třetím osobám.

2. ÚČEL APLIKACE

2.1. Aplikace umožňuje Uživatelům, na Poskytovatelem stanoveném místě (zpravidla Zimní stadion v Hradci Králové), získávat informace o Klubu, provádět nákupy zboží a služeb od Klubu za kredit získaný prostřednictvím platební brány Partnera a provádět platby za takto objednané služby za podmínek níže uvedených.

3. POUŽÍVÁNÍ APLIKACE

3.1. Aplikace je dostupná ke stažení prostřednictvím elektronických obchodů mobilních aplikací App Store a Google Play, které jsou provozovány třetími osobami. Aplikace je tedy dostupná pro mobilní zařízení (telefony/tablety/jiná přenosná zařízení) s operačními systémy iOS a Android se síťovou geolokalizací (IP adresou) v České republice.

3.2. Přístup do Aplikace a její používání jsou možné pouze po potvrzení Podmínek ze strany Uživatele. Pro využívání platebních funkcí Aplikace za níže stanovených podmínek je nutné prvotní vytvoření uživatelského účtu z kombinace přístupového jména a hesla a následného ověření z uživatelem zadané e-mailové adresy. Pro využití funkcí Aplikace je vždy nutné se do uživatelského účtu přihlásit uživatelským jménem a heslem. Uživatel je odpovědný za funkčnost a bezpečnost svého zařízení, na nějž má být Aplikace stažena včetně aktualizací operačních systémů/platforem/antivirových/antimalware/spyware programů pro bezpečné používání v elektronických komunikačních sítích. Aplikace není určena pro zařízení na platformě PC.

3.3. Používání Aplikace je možné pouze v on-line režimu, mobilní zařízení Uživatele musí mít tedy přístup k internetu, tzn. mobilní zařízení Uživatele je připojeno k mobilní síti a má povolen přenos dat nebo je připojeno k bezdrátové síti umožňující datový přenos (WiFi). Aplikaci není možné používat v tzv. off-line režimu, tedy bez připojení k internetu.

3.4. Povolí-li Uživatel Aplikaci přístup k zasílání notifikací (upozornění), Aplikace může na mobilní zařízení Uživatele zasílat relevantní notifikace, které jsou informativního charakteru (např. oznámení o aktualizovaných Podmínkách, o provedení platby apod.).

3.5. Aplikace je oprávněna vytočit telefonní číslo uživatelské podpory Poskytovatele přímo v rámci Aplikace bez nutnosti manuálního zadávání a kopírování telefonního čísla uživatelské podpory Poskytovatele a bez nutnosti přesměrování do systémové aplikace mobilního zařízení. Aplikace provede vytočení telefonního čísla uživatelské podpory Poskytovatele pouze v případě, že Uživatel v rámci Aplikace stiskne v příslušné sekci uvedené telefonní číslo uživatelské podpory Poskytovatele. Poskytovatel tímto Uživatele informuje, že telefonní číslo uživatelské podpory Poskytovatele nepředstavuje bezplatnou telefonní linku a volání na toto číslo je zpoplatněno dle podmínek smluvního vztahu mezi Uživatelem a jeho poskytovatelem telekomunikačních služeb.

3.6. Při poskytování Aplikace mohou nastat výpadky či pravidelné technické odstávky, Aplikace tak nemusí být dostupná v každém časovém okamžiku. Poskytovatel neodpovídá za dostupnost Aplikace. Funkcionality Aplikace mohou v rámci aktualizací podléhat změnám. Poskytovatel je současně oprávněn provoz Aplikace ukončit a přestat poskytovat služby související s používáním a podporou Aplikace. Uživatel je odpovědný za technické vybavení a schopnost jeho zařízení předložit na výzvu Poskytovatele ke kontrole zakoupené/nabyté vstupenky pro dané utkání před vstupem na ZS a během tohoto utkání na výzvu dodavatele služeb jménem Poskytovatele předložit Aplikaci k ověření správnosti doručované objednávky co do osoby objednavatele.

3.7. Funkcionalita „Přidání kreditu“ umožňuje Uživateli převést finanční prostředky na virtuální účet Uživatele. Převod finančních prostředků je možný prostřednictvím platební brány.

4. ČERPÁNÍ A PLACENÍ SLUŽEB PROSTŘEDNICTVÍM APLIKACE

4.1. Uživatel může Aplikaci využívat k nákupu vstupenek a dalších služeb od Poskytovatele výlučně prostřednictvím kreditu v rámci jednoho uživatelského účtu, jak je blíže popsáno v následujících článcích Podmínek. Kredit je načerpán uskutečněním volby „Přidání kreditu“ v odpovídající hodnotě odečtené částky za platební transakci na platebním prostředku. Poskytovatel není povinen umožnit platbu prostřednictvím Aplikace pro všechny typy vstupenek, zboží a služeb nabízených jinými obchodními kanály a dostupných pro návštěvníky ZS. Uživatel bere na vědomí, že ceny zboží a služeb zakoupených v rámci Aplikace, jsou platné pouze pro tento prodejní kanál v daný čas transakce a případné rozdíly v cenách a dodacích podmínkách za shodné zboží a služby v místě a čase nemají vliv na uzavření, platnost a obsah kupní smlouvy. Případné poplatky za uskutečnění platební transakce z platebního prostředku se řídí smluvním ujednáním mezi Uživatelem, resp. držitelem platebního prostředku a poskytovatelem platebního prostředku. Shodně je nutné postupovat při eventuální reklamaci transakce platebním prostředkem.

4.2. Pokud má Uživatel zájem provést nákup vstupenek a/nebo zboží/služeb od Poskytovatele pomocí kreditu s platbou před zahájením/přijetím služby, tak:

a) Vybere v Aplikaci vstupenku/y, zboží a/nebo službu, jež má zájem přijmout a zakoupit.

b) Pomocí Aplikace provede úhradu částky k zaplacení z kreditu. Limit pro platby v rámci Aplikace není stanoven na jednu transakci/nákup. Minimální Limit „Přidání kreditu“ je 100 Kč a maximální je 1000 Kč pro jedno přidání.

c) Po dokončení nákupu provede Aplikace stržení ceny Uživatelem zakoupeného zboží/služeb z hodnoty kreditu a Uživatel je Aplikací informován o výsledku provedení transakce. Dokončené transakce je možné sledovat v sekci „Transakce“ v Aplikaci.

d) Uživatel z kreditu vždy uhradí pouze částku, za kterou objednal zboží/služby. Při objednávce služeb donášky zboží/služby v rámci ZS (typicky občerstvení) je povinen setrvat na určeném místě do doby doručení Poskytovatelem. V případě nesetrvání Uživatele na určeném místě (zpravidla divácké místo označené vstupenkou pro dané utkání na ZS) v době doručení zboží/služby se považuje za prodlení na straně kupujícího s nemožností náhradního plnění a bez možnosti odstoupení od smlouvy. V případě prodlení s převzetím zakoupených suvenýrů je Uživatel oprávněn tento produkt vyzvednout v úložní době, jež nepřesáhne dobu 7 dnů od data koupě u Poskytovatele po předchozí domluvě e-mailem na: marketing@mountfieldhk.cz.

e) Uživatel bere na vědomí a výslovně souhlasí, že u nákupů zboží a služeb v rámci ZS (typicky občerstvení) po odeslání a zaplacení objednávky není z povahy věci možné odstoupit od smlouvy, ledaže dodané zboží/služby má podstatné vady, pro něž není možné zakoupené zboží/služby spotřebovat/užívat.

f) Při zakoupení vstupenky je Uživatel povinen projevit souhlas se Všeobecnými obchodními podmínkami Poskytovatele pro prodej vstupenek a permanentek on-line („VOP“) a seznámit se s Návštěvním řádem ZS.

4.3. V případě jiných práv a výhod spojených s držbou vstupenky (zejména marketingové a společenské akce Poskytovatele eventuálně ve spojení s jeho marketingovými partnery) Poskytovatel vyvine veškeré rozumné úsilí, aby držitel vstupenky zakoupené prostřednictvím Aplikace mohl čerpat a požívat stejného postavení, práv a výhod, jako držitel vstupenky ve fyzické (listinné/kartové) podobě. Shodné podmínky a postavení však nelze za všech okolností a při všech právech a výhodách držitelům vstupenky v Aplikaci zajistit.

5. PLATEBNÍ BRÁNA

5.1. Veškeré platby včetně možnosti ukládání Informací o platební kartě jsou realizovány prostřednictvím třetí osoby, kterou je společnost Československá obchodní banka, a.s., se sídlem Radlická 333/150, 150 57 Praha, IČO: 00001350, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl BXXXVI, vložka 46 („Partner“), a za podmínek použití platební brány stanovených Partnerem.

5.2. Uživatel je na platební bránu Partnera přesměrován pomocí dialogového okna obsaženého v Aplikaci.

5.3. Poskytovatel neodpovídá Uživateli za dostupnost platební brány. Veškeré právní vztahy založené mezi Partnerem a Uživatelem jsou realizovány za podmínek stanovených Partnerem.

6. LICENČNÍ UJEDNÁNÍ

6.1. Poskytovatel uděluje Uživateli licenci k Aplikaci a souvisejícím databázím, které budou v rámci používání Aplikace Uživatelem užity. Licence je udělena jako bezúplatná, nevýhradní, časově omezená na dobu trvání smluvního vztahu dle těchto Podmínek a místně neomezená. Licence je udělena k používání Aplikace a databází způsobem a k účelu vyplývajícímu z těchto Podmínek a z účelu a určení Aplikace a Uživatel se zavazuje ji dodržovat.

6.2. Uživatel se zavazuje, že nebude obcházet či narušovat jakákoli technologická bezpečnostní opatření v Aplikaci nebo tuto Aplikaci coby počítačový program rozkládat, dekompilovat či provádět zpětnou analýzu. Uživatel se zavazuje neužívat Aplikaci jakýmkoliv nepovoleným způsobem.

7. PŘÍSTUP K APLIKACI A OMEZENÍ

7.1. Poskytovatel má právo omezit či přerušit Uživateli přístup k Aplikaci v případě porušení těchto Podmínek, právních předpisů, nebo jestliže je to nutné k realizaci opatření nebo rozhodnutí vydaných orgány veřejné správy, a to na dobu nezbytně nutnou.

7.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo přestat Aplikaci provozovat nebo jí poskytovat podporu, a to i s okamžitými účinky. V takovém případě vyrozumí předem držitele platných vstupenek o náhradním způsobu prokázání jejich platnosti.

7.3. Ztratí-li Uživatel jakýmkoli způsobem (zejména ztrátou/poškozením zařízení, odinstalací Aplikace ze zařízení) schopnost prokazovat jím v rámci Aplikace nabytá práva (zejm. platné jednorázové vstupenky na utkání) v rámci Aplikace, nemá nárok na náhradní plnění ze strany Poskytovatele. V případě zakoupených sezónních vstupenek je Uživatel oprávněn obdržet náhradní vstupenku/vstupenky postupem podle odst. 6.1 VOP.

7.4. Platnost kreditu je vždy 24 měsíců od načerpání příslušné částky Uživatelem. Kredit se spotřebovává v čase od nejstarší načerpané částky. Zůstatky kreditů se počínaje 732. dnem od načerpání stávají výlučným vlastnictvím Poskytovatele a budou považovány za dar držitele platebního prostředku, jímž byla provedena transakce čerpání kreditu. V pochybnostech se má za to, že 732. dnem po načerpání kreditu se Uživatel vzdává práva dispozice s příslušnou částkou (hodnotou) kreditu takto načerpanou ve prospěch Poskytovatele.

8. TRVÁNÍ SMLUVNÍHO VZTAHU

8.1. Smluvní vztah dle těchto Podmínek je uzavřen na dobu neurčitou a zaniká zejména v případě, že:

a) Bylo ukončeno provozování Aplikace ze strany Poskytovatele.

b) Aplikace byla odinstalována ze zařízení Uživatele nebo zařízení Uživatele bylo poškozeno/zničeno.

c) Uživatel odvolal souhlas s Podmínkami, resp. neudělil souhlas s aktualizovanými Podmínkami (odvolání souhlasu nepůsobí zpětně, ale od okamžiku odvolání, resp. odmítnutí souhlasu).

d) Uživatel nastavil Aplikaci do výchozího nastavení, tj. smazal obsah Aplikace.

8.2. V případě ukončení smluvního vztahu dle těchto Podmínek bude Uživateli přerušen přístup do Aplikace a Uživatel je povinen Aplikaci odinstalovat ze svého mobilního zařízení.

9. OCHRANA A ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1. Poskytovatel je ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) a zákona č.110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, správcem osobních údajů Uživatele, který zavedl, dodržuje a pravidelně aktualizuje opatření, která mají za cíl zajistit maximální ochranu zpracovávaných osobních údajů. Osobní údaje Uživatele jsou získávány v závislosti na způsobu používání Aplikace Uživatelem dle článku 3 výše.

9.2. Poskytovatel je oprávněn zpracovávat osobní údaje dle účelu, pro který je od jednotlivého Uživatele získal.

9.3. V návaznosti na vložení registrace Uživatele do Aplikace ho Poskytovatel může kontaktovat s nabídkou obdobných kampaní, informovat ho o probíhajících akcích, případně ho jinak oslovit prostřednictvím e-mailové adresy či telefonního čísla uvedeného v registraci, a to na základě oprávněného zájmu Poskytovatele v rozvoji jeho činnosti, v souladu s ustanovením § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti. Pokud si Uživatel nepřeje takovéto elektronické zprávy dostávat, má možnost se z odběru odhlásit v rámci každé zaslané elektronické zprávy nebo Poskytovatele kontaktovat jiným způsobem.

9.4. Poskytovatel zpřístupňuje osobní údaje Uživatele pouze oprávněným zaměstnancům Poskytovatele a dalším třetím stranám, a to pouze v míře nezbytné pro naplnění jednotlivých účelů zpracování, tj.:

a) Smluvní partneři Poskytovatele např. provozovatel SW systému, uživatelské podpory (call-centrum) a další.

b) Subjektům, jimž je Poskytovatel povinen zpřístupnit údaje podle zákona, tj. zejména orgány státní správy, např. finanční úřady.

9.5. Za určitých podmínek je Poskytovatel oprávněn některé osobní údaje Uživatele předat na základě platných právních předpisů např. orgánům činným v trestním řízení či dalším orgánům veřejné moci.

9.6. Poskytovatel nepředává osobní údaje Uživatele mimo území EU, EHP či mezinárodním organizacím.

9.7. Poskytovatel uchovává osobní údaje Uživatele po dobu nezbytně nutnou k zajištění všech práv a povinností plynoucích ze smluvního vztahu a dále po dobu, po kterou je Poskytovatel povinen, jakožto správce osobních údajů, osobní údaje uchovávat podle obecně závazných právních předpisů. V ostatních případech vyplývá doba zpracování z účelu zpracování nebo je stanovena. Po uplynutí doby uchování Poskytovatel osobní údaje zlikviduje.

9.8. Uživatel má v rámci zpracování osobních údajů právo na přístup k osobním údajům, na opravu nepřesných nebo neúplných osobních údajů, na výmaz osobních údajů, jsou-li splněny podmínky dle GDPR, na omezení zpracování osobních údajů, jsou-li splněny podmínky dle GDPR, na přenositelnost údajů, na námitku v odůvodněných případech a právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

9.9. Zpracovatelem osobních údajů Uživatele je společnost ENIGOO s.r.o., Hlaváčova 207, 530 02 Pardubice, e-mail: info@enigoo.cz, tel: +420 461 049 232, www.enigoo.cz.

10. OBCHODNÍ SDĚLENÍ V APLIKACI

10.1. Poskytovatel může zasílat Uživateli prostřednictvím Aplikace zprávy, jejichž předmětem jsou informace o novinkách, akcích, slevách nebo jiná obchodní sdělení, která slouží k přímé nebo nepřímé podpoře výrobků, služeb nebo dobrého jména Poskytovatele („Obchodní sdělení“). Předmětem Obchodních sdělení mohou být také informace o výhodách, které může Uživatel čerpat u smluvních partnerů Poskytovatele v přímě souvislosti s nákupy uskutečněnými u Poskytovatele.

10.2. Údaje Uživatele a účely zpracování (právní základ):

a) Jméno, příjmení, bydliště, e-mail k nákupu sezonních vstupenek (souhlas Zákazníka).

b) Přihlašovací jméno, heslo, e-mail a telefonní číslo k vytvoření uživatelského účtu v Aplikaci (souhlas Zákazníka).

c) Údaje o platebním prostředku, jméno, příjmení a potvrzení platby v rámci „Přidání kreditu“ (souhlas Zákazníka).

a) Informace o výši kreditu Uživatele v Aplikaci pro účely nákupu zboží/služeb (souhlas Zákazníka).

b) Zaslání daňového dokladu na Uživatelem zadanou e-mailovou adresu dle článku 3.2 (splnění Podmínek).

c) Zasílání obchodních sdělení (oprávněný zájem).

d) Telefonní číslo k zasílání obchodních sdělení (oprávněný zájem).

e) Platební údaje používání Aplikace k platbám (splnění Podmínek).

f) Vystavení daňového dokladu (splnění právní povinnosti).

10.3. Obchodní sdělení nejsou označena tak, aby je Uživatel mohl na první pohled odlišit od jiných zpráv, které jsou mu zasílány. Zasílání Obchodních sdělení je oprávněn Uživatel odmítnout při registraci při spuštění Aplikace. Zasílání obchodních sdělení nemůže Uživatel následně kdykoliv jednoduše vypnout nebo zapnout v nastavení Aplikace.

11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

11.1. Poskytovatel je oprávněn změnit tyto Podmínky. Změny Podmínek oznámí Poskytovatel Uživateli v rámci Aplikace při jejím spuštění před nabytím účinnosti jejich změny. V případě, že Uživatel nesouhlasí se zněním aktualizovaných Podmínek, zanikne smluvní vztah založený mezi Poskytovatelem a Uživatelem dle těchto Podmínek (viz článek. 8.1 c) výše).

11.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo informovat Uživatele o novinkách, odstávkách Aplikace, nebo aktualizacích Podmínek prostřednictvím Aplikace.

11.3. Uživatel se může se svými dotazy, technickými problémy, žádostmi o potvrzení provedení platby nebo reklamacemi plateb obrátit na Poskytovatele prostřednictvím uživatelské podpory Poskytovatele, která je dostupná v rámci kontaktního formuláře či e-mailové adrese uvedené v Aplikaci.

11.4. Je-li nebo stane-li se jakékoli ustanovení těchto Podmínek zdánlivým, neplatným či nevymahatelným, nebude to mít vliv na platnost a vymahatelnost ostatních ustanovení těchto Podmínek. Poskytovatel i Uživatel se zavazují nahradit zdánlivé, neplatné nebo nevymahatelné ustanovení novým ustanovením, jehož znění bude odpovídat úmyslu vyjádřenému původním ustanovením.

11.5. Tyto Podmínky a smluvní vztah mezi Uživatelem a Poskytovatelem jsou nadřazeny, resp. doplňují VOP a řídí se smyslem a výkladem VOP a českým právem.