Tiskové zprávy
po 17.11.2008 | Michal Luňák

Diváci se dočkají rozšíření sortimentu občerstvení, těšit se mohou ale i na další změny

Od příštího domácího utkání, tedy na derby s Chrudimí, které se odehraje v Hradci Králové v pondělí 17. 11. 2008 se dočkají hradečtí fanoušci zlepšení gastronomických služeb na ČEZ Stadionu. „Ve všech bufetech si budou moci diváci zakoupit ke stávajícímu sortimentu nově také kuřecí steak v housce, dojte také k rozšíření výdejních míst na prodej drobného sortimentu a pití,“ představuje novinku marketingový manažer klubu Mgr. Daniel Višňák. Hradecký hokejový klub ve spolupráci se společností Polocatering, která zajišťuje pohoštění během domácích zápasů, chystá i další zajímavé změny, kterých se návštěvníci utkání dočkají v dalších zápasech a budeme o nich informovat na klubovém webu.

„Minulý týden proběhla schůzka, na které jsme se společností Polocatering domluvili na několika změnách, které by měly vést ke zvýšení servisu pro hradecké fanoušky. Tou první je rozšíření sortimentu o kuřecí steaky, dále pak bude k párkům podáván navíc kečup nebo křen, což bude na volbě zákazníka. Čekáme také, až budou v provozu nově vybudované prostory bufetů u hlavního vchodu, kde by mělo dojít k dalšímu rozšíření sortimentu. V jednání je nabídka párků v rohlíku, ale také například langošů,“ přibližuje Daniel Višňák.

Po otevření nových prostor bufetů by mělo následovat vytvoření „balíčků občerstvení“, kde by si divák mohl zakoupit například párek s pivem za zvýhodněnou cenu, než kdyby si obojí koupil zvlášť. „Balíčků by mělo být samozřejmě více, tak, aby byly zajímavé jak pro dospělého návštěvníka, ale stejně také pro rodinu s dětmi. Celý tento sortiment bychom chtěli následně nafotit a umístit do speciální sekce na oficiálním klubovém webu, kde by si je diváci včetně cen mohli prohlédnout předem,“ pokračuje marketingový manažer.

Uspokojit diváka nejen po gastronomické stránce nebývá lehké, ani hradecký ČEZ Stadion v tomto není výjimkou. „Samozřejmě víme o rezervách. I proto pořádáme od letošní sezóny pravidelné schůzky se zástupci fanoušků a snažíme se na jejich podměty reagovat a společně nacházet cestu řešení. Právě toto je jeden z prvních kroků v praxi,“ říká závěrem ke gastronomii na ČEZ Stadionu marketingový manažer Daniel Višňák.

Hradecký hokejový klub rozšířil svůj management od letošní sezóny právě o pozici marketingového manažera, určitě je tedy na místě otázka, na jaké další věci se může hradecký fanoušek v letošním hokejovém ročníku těšit? „Určitě se nějaké věci chystají. Už na začátku sezóny proběhl třeba den otevřených dveří s autogramiádou hráčů, podobnou akci bychom chtěli zopakovat i na Vánoce. Dohodli jsme se také se společností SODEXHO na možnosti využívání platby vstupenek právě těmito poukazy, čímž jsme se zařadili mezi několik málo sportovních klubů v České republice, kteří v současné době tuto možnost svým fanouškům nabízí,“ vysvětluje Daniel Višňák.

„Víme, třeba, že by byl zájem o internetový obchod se suvenýry. Snažíme dohodnout se společností TOMMY, která je vyrábí na společném zprovoznění e-shopu. Věřím, že jsme na správné cestě a do konce roku by celý projekt mohl běžet,“ slíbil marketingový manažer. „Zajímavou novinku chystáme také ve spojení s hradeckým Deníkem. Jsme těsně před podpisem smlouvy, která by měla stvrdit naši spolupráci. V případě, že se tak stane, určitě budeme fanoušky informovat o tom, co přinese,“ pokračoval Višňák.

Hodně diskutovaným tématem v posledních dvou letech se stal městský „fotbalový“ autobus. Již dva roky jezdí po Hradci autobus prezentující fotbalový klub, dočkají se i příznivci hradeckého hokeje, že uvidí autobus v barvách HC VCES? „Nemůžu říci ano ani ne. Potvrdit mohu ale jedno, v našem zájmu je určitě to, aby autobus v barvách HC VCES po Hradci jezdil. Byla by to prezentace nejen pro samotný klub, ale také partnery. V současné sobě o tom probíhají jednání,“ pokračoval.

Právě v prezentaci partnerů ze strany klubu se v letošní sezóně událo několik změn. Z pohledu samotného diváka určitě zajímavých. „Snažíme se naše partnery představit více nejen fanouškům, ale i jim samotným navzájem. Proto jsme od letošní sezóny zavedli akci nesoucí název „Den s partnerem…“. Každý partner klubu si může zvolit libovolné utkání a na něm se prezentovat jak divákům, tak ve V. I .P. klubu,“ pokračuje Višňák ml.

Ze samotné prezentace pak mohou „těžit“ nejen sponzoři, protože se představí blíže královéhradecké veřejnosti, ale i diváci. Někteří z partnerů klubu připraví speciální slevové programy na vstupenky z daných zápasů, stačí zmínit třeba slevu v zábavním centrum Indoor Golf centra Fomei. nebo například akci se společností Hornbach – nakupte v Hornbachu a jděte na derby zadarmo.. „Již v minulé sezóně jsme tímto způsobem spolupracovali s několika restauracemi v play-off. Uvidíme nyní, sami jsme zvědaví, jaký ohlas bude mít tato akce.“ říká samým závěrem Daniel Višňák.