Diskuzní fórum

Pokud chcete diskutovat, prosím přihlaste se, nebo si vytvořte nový účet.
Filtr: výpis příspěvků ze dne "2023-8-31" |  vypnout filtr
 
Je potřeba víc posil z NHL Smajlík
Přesně, když opět stejně skončíme před nimi jako posledních 10 let Smajlík
Na jihu se koukám střetli s realitou Smajlík
To máš pravdu ale oni zas tak moc posilovat nepotřebují kádr jim zůstal prakticky stejný
Kaut je zraněný a ještě nějakou dobu bude a Krejčí není debil.
Hlavně nechápu, že Dědek letos mimo předraženého Varadi vůbec nikoho použitelného pro Áčko nekoupil. A to chtějí hrát i CHL?
Jsem zvědav, až bude konflikt Dědek vs Varaďa.. Varaďa se jen tak nenechá a Dědek je blb..
Kdyby ji vyhráli, tak bude mít CHL prestiž jakou nemá ani NHL.. Smajlík Smajlík Smajlík

Ale jestli vyletí, tak to bude sranda turnaj.. Smajlík

Komedianti z jihu..
Přesně, nějakej provinční turnaj kde jsme byli ve finále, to je pod jejich úroveň Smajlík
Je to jednoduché. Pokud není na zápas vyprodáno, tak klub neudělal vše pro to, aby byl.
Poslední roky navíc jedeme při nákupu hráčů filozofii levně nakupovat kvalitu, ale s minimální marketingovou hodnotou. A už vůbec se nesnažíme ty "marketingové" hvězdy vytvářet. Těch pár plakátů na zastávkách s vystresovaným Jerglem jak nabízí permici opravdu nenaláká k návštěvě zimáku. Jak prezentujeme posily, když jinde by mohli být za hvězdy-Šťastný, Pavelka, Freibergs, Jasper nebo Tamáši? Pokud bude návštěvnost na běžný zápas cca 3 tisíce nebo 5 tisíc lidí, tak to je pak sakra rozdíl. Hoďte si to do kalkulačky a vyjde vám suma 15 mega za sezónu a za to už se dá hodně dobře nakupovat.
Přitom tady máme hráče co by se uměli prezentovat! Viz.: odkaz
teď jsem nakoukl na LM na polooslíky...., fans Ilves na "severu"..., že by? nebo si nechtěli dělat mezinárondí ostudu ?

jinak LM jim závidím, na to jsem chodil rád..
V hokeji do marketingu opravdu investuje Sparta a od loňska i DDReal a je to na návštěvnosti nejen samotných zápasů, ale i dalších eventů u obou klubů znát. Třinec jako tovární mužstvo z periferie si to dělá po svém, nemají v podstatě
konkurenci. Liberec je trochu tajemný. Brno žije z podstaty velké základny a čeká na novou arenu. Jinde se to bohužel dělá ve "třech lidech" a z nadšení. Rozšíření marketingového sektoru, spolupráce na kvalitním a přitažlivém obsahu stojí nemalé peníze. Pro kluby to znamená i to, že když zásadně rozšíři backoffice, musí mít o to levnější kádr. Jenže pro kvalitní obsah je třeba mít ideálně i tváře (Řepík, Sedlák).
Po válce je každý generálem, ale jsem toho názoru, že ve Stadionu se do toho mělo šlápnou v době nejlepšich předpokladů a ty byly v pětiletce před pandemií. Fotbal i Pce byly ve stavu klinické smrti. Teď je boj o místo na marketingovém místním slunci výrazně těžší.
31.08.2023, 15:25
No samozřejmě, proto taky píšu o investici. Možná by se klubu vyplatilo jednu sezonu zaplatit dva lidi za 50k, než jednoho hráče za 100k do 3./4. lajny, ten se dal nahradit juniorem. Je pro klub velký rozdíl, jestli pravidelně chodí 3500 lidí na hokej, nebo 5000. Ten potenciál na to tady podle mě je. A právě by se mělo upustit od toho, že když jsou výsledky, přijdou lidi. Musí se dělat vše proto, aby chodili lidi, i když nejsou výsledky.
31.08.2023, 15:15
A mně se zase líbilo toto: odkaz
31.08.2023, 15:08
Ač jsem příznivec tvrdších žánrů, nová hokejová hymna mi k srdci nepřirostla. A máš pravdu, že se nějak ze zimáku v tichosti vytratila...

Jsa milovník a pamětník starých časů na našem zimáků, hymnu od Teplé buchty tedy stavím o hodně výš a dodnes si ji občas na zimáku brouknu Smajlík
Zaujal mě v sestavě Valdis Dommers. Nemá někdo více infa?
Tak ta hymna Votroků je parádní! Smajlík Resp. ukázka z ní.

Mimochodem, pouštěla se v minulé sezóně na zimáku hokejová? (ten řev alá "holky kluci přiďtéé...všichni na hokeeej") Nebo už ji nepouští? Já se letos na hokej sice dostal, ale nějak si to nevybavuji Smajlík
Juniorka první výhra - 3:2 s Varanama Smajlík
Škoda, že se do tolik propagovaného "zahájení sezóny" s Berlínem nepředstavily nové dresy. Smajlík
31.08.2023, 12:44
Tohle je něco, co mě trápí, a to dlouhodobě. Hokeji, snad kromě Sparty, ujíždí na poli marketingu vlak a fotbal ho jasně válcuje. Krásný rozhovor o tom, jak to funguje ve fotbale, poskytl marketingový šéf ACS. odkaz

Do kamene bych tesal tuhle část:

Změnil se za poslední roky marketingový tým ve Spartě?
„Dost jsme ho rozšířili, což je úplný základ. A v tom má spousta jiných českých klubů rezervy, nemají dostatečné personálně silné interní týmy. V případě marketingu jsou s činností týmu samozřejmě spojené rostoucí náklady na kampaně, data, vybudování digitálního ekosystému, ale tu práci musí někdo vykonat. Je pravda, že ve Spartě začínám už sedmou sezonu a náklady na marketingový tým se navýšily, ale na druhou stranu výrazně rychleji rostou i příjmy z marketingové činnosti.“

Obzvlášť u nás v Hradci je investice do marketingu nulová a dělal to minimum lidí, pak to tak samozřejmě vypadá. A to ještě nejschopnější článek odešel za novou výzvou k Votrokům. Bez investice se to zkrátka nehne.
Zobrazit od data:
Počet příspěvků na stránku:

Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.

Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.

 
  • Pro přispívání do diskuzního fóra je kromě základní registrace nutné zažádat o povolení Vaší přezdívky. Jste-li již registrovaní, autorizační e-mail s přezdívkou, kterou jste zvolili při registraci, odešlete na e-mailovou adresu redakce@mountfieldhk.cz. Heslo pro přihlášení na diskuzní fórum v e-mailu neuvádějte.
  • Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
  • Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
    Redakce si vyhrazuje právo mazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky, stejně tak příspěvky obsahující osobní útoky. V krajním případě pak odepřít přístup uživateli.