Diskuzní fórum

Pokud chcete diskutovat, prosím přihlaste se, nebo si vytvořte nový účet.
Filtr: výpis příspěvků ze dne "2023-7-2" |  vypnout filtr
 
<12
02.07.2023, 09:58
Jedna věc byla datová analýza a následné stanovení cen, druhou přesvědčit o správném vybalancování klubové představenstvo. „Zdálo se jim to moc,“ překvapuje Havel. Údajně padaly maximální hodnoty okolo tří tisíc korun. „Přitom já bych si dokázal představit ještě dražší variantu, na celkovou prodejnost by to asi nemělo vliv,“ usmívá se.

Vstupenky jdou velmi dobře na odbyt, první den se stály před prodejním místem fronty, a to ještě Hradec plánuje spustit masivní marketingovou kampaň s blížícím se začátkem ligy a také s výhledem na první domácí zápas (5. srpna s Českými Budějovicemi) spojený s otevřením stadionu pro 9300 diváků. „Chceme vyvolat fotbalovou horečku,“ plánuje Havel. „Každý den evidujeme další a další nové permanentkáře. V následujících čtrnácti dnech počítám se setrvalou tendencí, a pak věřím v další skokové nárůsty,“ dodává.

Prodeji pomáhá i návrat místní ikony Václava Pilaře, bývalého reprezentačního záložníka chce klub náležitě „prodat“. „Když se v Hradci řekne hokej, každému se vybaví Radek Smoleňák. Bylo by skvělé, kdyby se nám totéž povedlo ve fotbale s Vaškem, protože lidé na něj slyší,“ usmyslel si Havel.
02.07.2023, 09:57
Atakujeme hranici dvou tisíc prodaných permanentek,“ pochvaluje si měsíc před startem ligy Aleš Havel, nový šéf marketingu. Co je zajímavé, v průběhu jarní části přišel z Mountfieldu. I to ukazuje na možnou změnu hradeckých pořádků…

Právě on přesvědčil představenstvo, že nabídnutou šanci je potřeba náležitě uchopit. Roztáhnout měšec s penězi a investovat – mimo jiné – i do zdánlivé maličkosti, jakou je cena permanentních vstupenek. Výsledná cifra vznikala na základě sofistikované datové analýzy.

„Nebylo to tak, že bychom se podívali z okna a řekli si, že cena bude 3800 korun. Domluvili jsme se, že k ticketingu musíme přistupovat jinak, a to na základě dat,“ začíná Havel líčit vznik výsledné cifry.

„Napojili jsme se na jednu ze společností, konzultovali s nimi postupy, jak data získat, protože oni k tomu měli kapacitu. Začali jsme pracovat na základě marketingové analýzy. Jednou částí byl obsáhlý dotazník směřující na ceny cateringu a ticketingu. Chtěli jsme zjistit, za kolik jsou fanoušci ochotní chodit na stadion. Dostali jsme naprosto skvělé odpovědi, šlo o dokonalý feedback,“ pochvaluje si Havel.

Cenovou škálu vstupenek počítali na základě standardních cen napříč stadiony v lize, atraktivity klubů, spádovosti a dalších konkrétních dat. „Všechna data jsme zpracovali do velmi obsáhlé tabulky, která se stala základem pro tvorbu cen. Snažili jsme se je nasadit střídmě a rozumně, protože je pro nás důležité, aby lidé v Hradci měli důvod ke změně. Jasně, mnozí budou chodit na oba největší sporty, ale značná část ne, a z různých důvodů si budou muset vybrat,“ říká marketingový ředitel „votroků“.
02.07.2023, 09:57
Na úvod je dobré dát věci do souvislostí. Ještě minulý rok se na řízení Hradce podíleli sotva tři lidé. Marketingové oddělení prakticky neexistovalo. Richard Jukl vše zastřešoval, Jiří Sabou se staral o sportovní záležitosti. Tohle nastavení v různých personálních obměnách fungovalo desítky let. Investice do značky nulové. Sportovní dění ve městě tak na sebe velmi úspěšně strhával hokejový Mountfield.

Nyní mu roste na druhém břehu Orlice masivní konkurence. Fotbal vplouvá do nové etapy, která je silně podpořená novým stadionem postavený z rozpočtu města. Poprvé od devadesátých let, kdy klub vlastnil Čechoameričan Jan Voda, se dovnitř investuje.

A Hradec jede bomby. Změnil vlastní identitu, které dominují bílé, černé a zlaté cihly. Samo sebou obměnil logo, představil krásné dresy, po městě visí billboardy, veliký ohlas na sociálních sítích vzbudilo povedené videoentrée Václava Pilaře a v neposlední řadě sympatické ceny permanentních vstupenek v cenové hladině od 1400 do 3800 korun.
02.07.2023, 09:56
Hradec posílil marketing a lístky mizí. Cena podle dat, vedení se zdála vysoká
Hokej je momentálně na druhé koleji, ve městě pod Bílou věží frčí fotbal. Měsíc před začátkem soutěže eviduje Hradec Králové na dva tisíce prodaných permanentních vstupenek. Vzhledem k plánované agresivní kampani s blížícím se startem FORTUNA:LIGY se dá očekávat útok na čtyřtisícovou hranici, což by bylo historické numero. „Chceme vyvolat fotbalovou horečku,“ dává si cíl Aleš Havel, marketingový ředitel. Černobílý klub sklízí ovoce za solidní cenu, kterou nadefinoval na základě široké datové analýzy
Ted jsem to sem chtěl vložit. Bohužel nemám. Doufám, že někdo přihodí.
By mě zajímalo kolik permic prodal Mountfield.

Jinak oplocení bude pro hosty také jako na jihu. Snad to nepokazí vzhled.
odkaz

odkaz
odkaz

Nemá prosím někdo celé?
<12
Zobrazit od data:
Počet příspěvků na stránku:

Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.

Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.

 
  • Pro přispívání do diskuzního fóra je kromě základní registrace nutné zažádat o povolení Vaší přezdívky. Jste-li již registrovaní, autorizační e-mail s přezdívkou, kterou jste zvolili při registraci, odešlete na e-mailovou adresu redakce@mountfieldhk.cz. Heslo pro přihlášení na diskuzní fórum v e-mailu neuvádějte.
  • Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
  • Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
    Redakce si vyhrazuje právo mazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky, stejně tak příspěvky obsahující osobní útoky. V krajním případě pak odepřít přístup uživateli.