Ing. Aleš Kmoníček, generální manažer
Vážení fanoušci,v rubrice „Ptejte se“ Vám rád odpovím na veškeré Vaše dotazy, které se týkají činností v rámci našeho klubu. Nebráním se kritice ani připomínkám, žádám Vás jen o to, aby jednotlivé otázky byly psány slušnou formou – na všechny takové skutečně velmi rád odpovím. Pokud budou dotazy obsahovat osobní útoky a vulgarizmy, budou redakcí smazány.
Podpora fanoušků je pro klub velmi důležitá a věřte, že děláme vše pro to, aby se v Hradci Králové dál hrál kvalitní hokej na co nejvyšší možné úrovni. Rovněž děláme vše pro to, abyste Vy, fanoušci, byli spokojeni. Děkuji Vám za Vaši podporu. Těším se na úspěšnou hokejovou sezónu a přátelskou komunikaci.
Technické otázky prosím směřujte na redakci webu.
Vyvarujte se prosím pokládání stejných otázek nebo těch, které již byly zodpovězeny. Děkuji.
S úctou
Ing. Aleš Kmoníček,
generální manažer klubu Mountfield HK, a.s.
K položení dotazu je nutná registrace, pro kterou platí stejná pravidla jako v případě diskuzního fóra. Prvním krokem je základní registrace, platná po všechna fóra webů eSports.cz, následně je třeba zaslat autorizační e-mail se zvolenou přezdívku na adresu redakce@mountfieldhk.cz. Pokud jste se již dříve zaregistrovali v diskuzi, své údaje můžete okamžitě používat i v této sekci.
rád bych se zeptal, zda půjdou letošní Vánoční dresy konečně do fanshopu do prodeje. Velice mě mrzí a osobně to vůbec nechápu, proč tyto speciální dresy jdou pouze do dražby. Letošní vánoční se opravdu povedly a rád bych tento kousek měl doma, ale jako spoustu dalších nemám tolik peněz, abych si mohl dovolit dres vydražit. Proč tyto speciální dresy nedáte normálně do prodeje? Spoustu z nás by to opravdu ocenilo. Díky
Odpověď:
Dobrý den,
u takto speciálních dresů byla naším cílem jejich unikátnost, proto byly k dispozici vždy pouze prostřednictvím aukce. Letos jsme se i na základě velice pozitivní reakce na dresy rozhodli vyjít fanouškům vstříc a bude možné si je zakoupit i ve fanshopu, a to ve dvou provedeních – fanouškovském a zápasovém s výšivkou. Dresy budou pouze na objednávku s dodáním po Novém roce. Objednávkový formulář spustíme v příštím týdnu, o čemž Vás budeme informovat skrz naše komunikační kanály. Zároveň platí, že originální hraný dres s certifikátem pravosti bude možné i nadále získat pouze v aukci na sportovniaukce.cz.
kdy pujdou do prodeje listky na derby 10.1.? Nechci je promeskat.
Dekuji
Odpověď:
Dobrý den,
v příštím týdnu, v pondělí nebo v úterý.
Odpověď:
Dobrý den, hráči vrací vše, co je reálně použitelné, zejména do mládeže. Občas si ponechají i věci, které jsou jejich a přinesli si je s sebou, těch je však minimum.
Odpověď:
Dobrý den,
Ondra má lukrativnější nabídky :-).
Mám na Vás pár otázek 🙂:
1) Ovlivňuje nějak naše „dopingová aféra“ hledání nových posil nebo prodloužení smluv, nebo to hráči vůbec neřeší?
2) Pokud se příští sezónu nebude měnit logo atd. (což z finančních důvodů chápu, i když je to škoda, že to na výročí nevyšlo), je tento plán úplně zrušený nebo odložen na neurčitou dobu?
3) Bude nové ozvučení? Plánuje se výběrové řízení na novou kostku? Sice prošla úpravou, ale už něco pamatuje.
4) Jak jste vy a trenéři spokojeni s naší brankařskou dvojicí?
5) Když nepočítám prodloužení smluv, skládáte už tým pro příští sezónu, nebo se dáte do boje s konkurencí až po svátcích?
Děkuji za odpověď a přeji Vám, hráčům, vlastně všem klidné svátky.
Mechovák ❤️💛🤍
Odpověď:
Dobrý den,
1) Nikdo to neřeší.
2) Naše plány nejsou zrušené, jen odložené na neurčito. Každopádně oslavy 100 let proběhnou, marketingové oddělení se na to připravuje.
3) Ano, bude nové ozvučení i osvětlení. Vše se již procesuje. O nové kostce nebyla řeč a ani se o tom v tuto chvíli neuvažuje.
4) Není to ještě optimální, podobně jako další posty, ale věříme, že jsme vybrali správně :-). Navíc brankáři nejsou tou hlavní příčinou většiny našich proher.
5) Ano, skládáme, jednáme.
Moc Vám děkuji a přeji také krásné a pohodové Vánoční svátky.
Blíží se nám repre pauza, takže bych pro vás měl pár dotazů.
1. Jak jste zatím spokojení s naší hrou, postavením v tabulce atd?
2. Je tým už momentálně kompletní nebo se ještě řeší nějaké změny?
3. Bavili jste se už s Tomášem Martincem o prodloužení smlouvy? Pokud se nepletu ještě na rok by měl mít, ale přesto se ptám m
4. V nedávné odpovědi jste psal, že na další sezónu zatím zjišťujeme a jednáme, pracujete hlavně na Čechách? Jestli ano měli by jsme případně zájem o jednoho z hráčů Michal Bulíř,Petr Koblasa?
Děkuji za odpovědi a přeji pohodové Vánoce.
Odpověď:
Dobrý den,
1) Celkové postavení v tabulce k dnešnímu datu je přijatelné. S hrou osobně spokojený nejsem, a už vůbec ne s výkony a výsledky, které předvádíme na venkovních utkáních.
2) Jsme kompletní, ale ke změně může dojít vždy. Samozřejmě by to muselo pravděpodobně být, že příchod někoho = odchod někoho.
3) Prozatím nebavili, řešíme v tuto chvíli naše prioritní hráče, resp. podpisy nových smluv. K této otázce se ale určitě v nejbližší době dostaneme.
4) Ano, v tuto chvíli řešíme především české hráče, konkrétní však nebudu.
Děkuji za přání a přeji i Vám pohodové svátky.
Děkuji za odpověď
s božím přaním Váš Karlos
Odpověď:
Dobrý den,
viz předchozí odpověď.
máme už podepsaného nějakého nového hráče na přýští sezonu ?
Děkuji a s božím přáním Váš Karlos
Odpověď:
Dobrý den,
prozatím zjišťujeme, vybíráme a jednáme.
chtěl jsem se zeptat, jestli rebranding je tedy odložený na druhou kolej, nebo jestli je ještě v možnostech, že na příští sezónu bude?
Pokud by byl odložený, je nějaký plán, jak pojmout výročí 100 let hokeje v Hradci?
Předem děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
pravděpodobnost, že bude, je velmi malá.
Ano, koncept oslav 100 let hokeje v Hradci Králové máme připraven, aktuálně rozpracováváme jeho jednotlivé části.
vím, že jste psal, že máme zájem především o Čecha, ale také jste zmiňoval, že jsme měli zájem o Tralmakse, který měl rovněž zájem k nám přestoupit. Nicméně Kladno uplatnilo opci. Tralmaks je výborný střelec a produktivní hráč s vynikajícími fyzickými parametry, proto se chci zeptat, jestli máme tohoto hráče na seznamu. Pokusíme se ho získat?
Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
zájem jsme měli a asi i máme, jen mám pocit, že v tomto případě vyhraje nejlepší (největší) nabídka a toho se asi účastnit nechceme.