Aktuální zprávy z klubu
st 24.9.2025 | Klub

Cenná zpětná vazba. Jaké odpovědi zazněly v dotazníku?

Mountfield HK se snaží dlouhodobě otevřeně komunikovat se svými fanoušky, i proto před sezonou 2025/26 spustil obsáhlý dotazník s téměř padesátkou otázek, které se týkaly rozličných oblastí – od permanentek, přes komunikaci, zápasy, catering nebo fanshop. Klub tak získal cennou zpětnou vazbu, jednotlivé postřehy a připomínky se nyní snaží postupně zpracovat a zlepšovat.

Jak bylo avizováno, ze všech respondentů byl vylosován jeden fanoušek, který se může těšit na dres svého oblíbeného hráče. Tímto šťastlivcem se stal Martin Feňko, na něhož čeká podepsaný trikot Aleše Jergla.

Jaké nejčastější odpovědi zaznívaly?

  • Profil respondentů: Ze všech respondentů bylo 77 % mužů a 23 % žen, přičemž přes 50 % respondentů bylo ve věku 35-55 let. Zároveň 55 % respondentů bydlí přímo v Hradci Králové, dalších 24 % v jeho blízkém okolí. Polovina návštěvníků utkání volí jako dopravní prostředek na utkání auto, 20 % městskou hromadnou dopravu.
  • Komunikace: Komunikace klubu byla ohodnocena známkou 4,2 z pěti, nejčastěji získávají fanoušci informace z webu, Facebooku, Instagramu a Klubové mobilní aplikace. Ve větší míře by přitom uvítali pohled do zákulisí a různé zajímavosti. Častěji a pravidelněji by dle fanoušků měl vycházet magazín Na hokejovém soutoku, v aplikaci je nutné se zaměřit na zjednodušení nákupu vstupenek, negativně byla hodnocena propagace klubu ve městě a jeho okolí.
  • Odbavení: Respondenti z řad permanentkářů vítají možnost využívání vstupu od Jiráskových sadů, výhrady mají naopak k pomalému načítání QR kódů skrze turnikety, ke způsobu provádění bezpečnostních kontrol a občasnému chování pořadatelské služby.
  • Program v hale: Názory fanoušků na předzápasový program se vesměs shodují, většina vítá informace a zajímavosti o soupeřích nebo sestavy týmů. Naopak očekávání od přestávkového programu jsou značně roztříštěná – v podobné míře mezi ně patří sestřih z předchozí třetiny, kvalitní hudba, soutěž na ledě, rozhovor s hráčem, celostadionový kvíz, střílení triček nebo aktivity v hledišti.
  • Začátky zápasů: Pokud jde o začátky víkendových a svátečních utkání, více než polovina dotázaných preferuje zachování současného stavu, kdy tato utkání startují v 16:00. Necelá třetina by uvítala pozdější čas (17:00), desetina naopak dřívější (15:00).
  • Tematická utkání: Co se týče tematických utkání, největší úspěch v minulosti sklidilo vánoční utkání a kolo věnované projektu O Kapku lepší hokej. Z pohledu návštěvníků zápasu se naopak nejméně ujala utkání věnovaná lékařům a policii.
  • Dresy: Téměř polovina respondentů vidí ráda hradecké hokejisty na domácím kluzišti v černé variantě dresů, tato barva byla zvolena i pro sezonu 2025/26. 30 % dotázaných preferuje červenou, 18 % bílou.
  • Catering: Pokud jde o catering, fanoušci nejvíce oceňují pestrost občerstvení včetně několika druhů klobás, tuto volbu vybrala polovina z nich. Největší nespokojenost (28 %) panuje naopak s cenami a kvalitou potravin, dále s frontami během přestávek. Část fanoušků by rovněž uvítala širší nabídku nápojů nebo zdravějších a lehčích variant jídel.
  • Fanshop: Nejoblíbenějším produktem je dle názoru fanoušků oblečení v podobě triček a mikin, které zvolilo jako svou první volbu 36 % dotázaných, následují šály s 22 %. Více než polovina fanoušků preferuje černé oblečení, čtvrtina červené a 7 % bílé. Pokračující zájem je i o dámskou růžovou kolekci, kritizována je stávající podoba loga a s ním spojený design produktů.