Tiskové zprávy
čt 11.5.2023 | BPA sport marketing

Výsledky výběrového řízení na vybraná mediální práva k ELH

Společnost BPA sport marketing si dovoluje oznámit vítěze otevřeného a transparentního výběrového řízení na vybraná mediální práva k nejvyšší hokejové soutěži v České republice – Extralize ledního hokeje.

V kategorii určené pro televizní vysílatele na území České republiky se vítězem dvou ze tří balíčků, a tedy hlavním vysílatelem s garancí nejvyššího počtu přenosů, stala společnost O2 TV. Přímé přenosy z utkání ELH bude nadále možné sledovat také prostřednictvím České televize, která uspěla se svou nabídkou na vysílání na volně šířeném programu. Společnost Canal+, která dříve avizovala zájem o mediální práva ELH, konkrétní nabídku na žádný z balíčků nakonec nepodala a pokročilých fází výběrového řízení se nezúčastnila.

BPA sport marketing v nejbližších dnech zahájí s uvedenými vítěznými zájemci detailní jednání o důležitých aspektech budoucí spolupráce, přičemž bližší informace týkající se zejména podoby vysílání ELH počínaje sezónou 2023/2024 budou představeny na tiskové konferenci, která je naplánována na červen.

„Jsme rádi, že konkurenční tender, kterého se nakonec zúčastnilo 15 společností, potvrdil námi očekávaný zájem subjektů zabývajících se sportovním obsahem u nás i v zahraničí. S vítězi jednotlivých balíčků ihned zahájíme jednání směřující k podpisu kontraktů. Věříme, že nám tyto kontrakty společně s výnosy od reklamních partnerů pomohou plnit naše závazky vůči Asociaci profesionálních klubů ledního hokeje a že se nám současně podaří splnit náš cíl zajistit profesionální mediální prezentaci nejvyšší hokejové soutěže pro fanoušky, kluby a partnery ELH,“ říká Jana Obermajerová, generální ředitelka BPA.